fbpx

 

Тренирай с нас

POWERFIT PLOVDIV

Най – голямата и модерна зала за функционален фитнес в Южна България
hiit

HIIT / High Intensity Interval Training /

Това е широкообхватен термин за тренировки, които включват кратки периоди на интензитивна тренировка, съчетани с периоди на възтановяване. В тренировки с висока интензивност (HIIT) се включват кратки серии от интензивни упражнения, редувани с периоди на възтановяване с ниска интензивност. Факт е, че тези тренировки са може би най-ефективната откъм време физическа активност. Обикновенно една HIIT тренировка продължава от 10 до 30 минути. И въпреки че е толкова кратка, тя може да доведе по ползи за здравето, подобни на тези упражнения с два пъти по-продължителна умерена интензивност.

Functional Training

Функционалните тренировки включват специално подбрани упражнения, които стимулират натоварването от ежедневните занимания, дадена работа или спорт, като така тренират мускулите и движенията, свързани с тях. За разлика от други методи, при функционалните тренировки, мускулите от различните части на тялото се тренират заедно и координирано, като това спомага за хармоничното развитие на човешките качества. Характерно за функционалните упражнения е, че те са естествени, многоставни и с дълги кинетични вериги.                                                                                                                 Всяко едно упражнение, което е насочено към подобряване физическите ни качества или е в полза на човешката дейност, може да бъде наречено функционално. Така например, клековете тренират мускулите и техниката, които са ни нужни да се изправим от стола, а носенето на пудовки или упражненията с българска торба ни помагат да се справяме с носенето на предмети в ежедневието. Упражненията най-често обхващат много мускулни групи и тренират балансирано силата, издръжливостта, гъвкавостта, ловкостта и координацията.

Olympic weightlifting

Олимпийското вдигане на тежести е една от най-старите форми на тренировки с тежести. Движенията са сложни и им е необходима невероятна сила, за да бъдат изпълнени.                                                                      Олимпийските движения се извършват извън стойката, а състезателите просто използват права щанга и състезателни дискове за изпълнението на движенията.
Като комбинирани упражнения те са чудесни за изграждане на сила и мускули, а също така са в основата на много CrossFit движения.
кросфит

Strength

Силовите тренировки включват изпълнения на физически упражнения, предназначени да подобрят силата и издръжливостта. Често се свързва с използването на тежести, но може да приеме най-различни форми.

Когато се изпълняват правилно, силовите тренировки могат да осигурят значителни функционални ползи и подобряване на цялостното здраве и благосъстояние, включително повишена здравина на костите, мускулите, сухожилията, подобрена функция на ставите, намален потенциал за нараняване, повишена костна плътност, повишен метаболизъм, повишена сърдечна функция.

Call Now Button